Selasa, 31 Ogos 2010

Majlis Berbuka Puasa KDA 2010

Pada 27hb Ogos 2010 yang lalu, Klinik Dr Azizah (KDA) telah mengadakan satu majlis berbuka puasa bersama-sama semua kakitangan KDA di Hotel Flamingo. Tujuan majlis ini diadakan ialah merapatkan silaturrahim di antara kakitangan KDA.

Majlis dimulakan dengan bacaan doa, kemudian disusuli ucap tama oleh Prinsipal KDA, Dr Noor Azizah. Beliau telah menyampaikan aspirasi KDA dalam membentuk satu khidmat perubatan

Majlis kemudian diteruskan dengan pemyang efisien, "Evidence Based" dan mesra kepada masyrakat sekeliling. Moto KDA "Imparting Knowledge Into Practice" menjadi asas kepada transformasi perkhidmatan KDA.berian "Bonus Aidilfitri"
oleh En Shafiee kepada semua kakitangan KDA. Acara cabutan bertuah turut diadakan. Majlis bersambung selepas berbuka puasa dengan pemberian hadiah khas kepada kakitangan profesional. Majlis tamat pada jam 9.45pm.

Pihak Pengurusan KDA mengucapkan tahniah kepada pasukan penganjur yang terdiri daripada kakitangan KDA sendiri kerana telah berjaya mengadakan satu majlis yang meriah.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...